Infolinia:+48 507 400 424

e-mail:sklep@pupilmarket.pl

  Biuro Obsługi Klienta: pon.-pt.: 10.00-18.00, sob.: 10.30-14.30

Wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Reklamacje i zwroty
Kategorie
Kontakt
  • SKLEP STACJONARNY
    PUPILMARKET
    Rynek Gdańsk-Wrzeszcz
    ul. Wyspiańskiego
    pawilon II / 6
    80-434 Gdańsk
  • E-mail:sklep@pupilmarket.pl
  • Telefon+48 507 400 424

Reklamacje i zwroty


Szanowny Kliencie, nasz sklep internetowy Pupilmarket.pl dokłada wszelkich starań, aby zadowolenie Klienta było na jak najwyższym poziomie.
Skoro się jednak znalazłeś na tej stronie, oznacza to, że coś jednak poszło nie tak w procesie realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.

 

Pupilmarket.pl szanuje prawa swoich Klientów, dlatego absolutnie nie ma powodów do zdenerwowania. Poniżej zamieszczamy niezbędne informacje, które pomogą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość.


         Reklamacje:

  • Reklamacje na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane pisemnie na adres e-mail: reklamacje@pupilmarket.pl lub listownie: DOG NATURE Łukasz Rogala ul. Stefana Czarnieckiego 1a/6, 80-239 Gdańsk.
  • W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data wystąpienia, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
  • Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis niezgodności towaru z umową, nr zamówienia, nr konta oraz dane kontaktowe.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji Kupujący może żądać obniżenia ceny towaru, odstąpienia od umowy, doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów). Wówczas Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny zakupu.
  • Sprzedawca w ciągu czternastu dni ustosunkuje się do reklamacji towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
  • Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany towar wraz z dowodem zakupu. Reklamowany towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sklepu. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
  • W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności, Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 dni.
  • Towary sprzedawane przez Sklep mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty.
  • W przypadku towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta Klient może reklamować produkt posiadający wady:

    a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.

    W takich okolicznościach Klient zobowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta. Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient, według swego wyboru, może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy;

    b) korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością towaru z umową.

     

    Reklamacja w przypadku niedostarczonej przesyłki:

  • Kupujący powiadamia Sklep drogą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje@pupilmarket.pl o fakcie nieotrzymania przesyłki;
  • W przypadku, gdy przesyłka została wysłana, a zgodnie z Regulaminem firmy świadczącej usługę doręczenia upłynął termin doręczenia przesyłki, sklep składa reklamację;
  • Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie - przesyłka została zagubiona, niedostarczona - Kupujący niezwłocznie otrzyma zwrot całej wpłaconej kwoty na podany numer konta bankowego.

 

          Reklamacja w przypadku produktu uszkodzonego w transporcie:
  • Klient powinien sprawdzić stan opakowania oraz towaru przed odebraniem przesyłki przez doręczyciela;
  • Nie należy przyjmować przesyłki w przypadku: uszkodzenia opakowania lub towaru, podejrzenia uszkodzenia towaru;
  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń produktów podczas transportu muszą być zgłoszone najpóźniej w momencie odbioru przesyłki;
  • Kupujący powinien sporządzić protokół odbioru z opisem uszkodzeń i podpisem pracownika firmy dostarczającej przesyłkę;
  • Nie będą rozpatrywane reklamacje z tytułu uszkodzeń w transporcie bez sporządzonego protokołu oraz bez podpisu pracownika firmy dostarczającej przesyłkę na protokole.

           Formularz reklamacyjny
 


         

           Zwrot towaru:

  • Gwarantujemy bezproblemowy zwrot towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
  • Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Kupujący ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki przez Kupującego. 
  • Kupujący może poinformować Sklep o odstąpieniu od umowy pisemnie wysyłając odpowiednie oświadczenie na adres e-mail: reklamacje@pupilmarket.pl lub listownie: DOG NATURE Łukasz Rogala ul. Stefana Czarnieckiego 1a/6, 80-239 Gdańsk.
  • Możliwość zwrotu zakupionych artykułów dotyczy towaru, który będzie zwrócony nieużywany, czysty, z oryginalną metką i innymi elementami, które posiadał on w momencie sprzedaży.
  • Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek odesłanych do Sklepu za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji ze Sklepem.
  • Po odstąpieniu od umowy należy odesłać towar na adres Sklepu. Sklep gwarantuje w takim przypadku zwrot kwoty równej cenie sprzedaży towaru oraz kosztów dostawy do Kupującego, jednakże koszty odesłania towaru pokrywa Klient.
  • Aby zrealizować zwrot, towar należy zapakować w opakowanie ochronne zapobiegające zniszczeniu i odesłać listem z zadeklarowaną wartością na adres Sklepu.
  • Zwrot należności za towar następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją).             



           Formularz odstąpienia od umowy



 


Przejdź do strony głównej

Produkty

  • Acana
  • Adbi
  • Alcott
  • Alpha Spirit
  • AlphaWolf
  • Animonda
  • Applaws
  • Arion
  • Barry King
  • Bayer
  • Beaphar
  • Bosch
  • Brit
  • Brit Care
  • Canagan
  • Carnilove
  • Catessy
  • Ceva
  • Chico
  • Collar
  • Dog Fantasy
  • Dolina Noteci
  • dr Seidel
  • Eden
  • Eurowet
  • Ferplast
  • Fish4Dogs
  • Fitmin
  • GameDog
  • GranataPet
  • Greenwoods
  • Gussto
  • Herbal Pets
  • Josera
  • Kattovit
  • Laboratorium Dermapharm
  • Lunderland
  • MAC's
  • Maced
  • Moonlight Dinner
  • Naturea
  • Nestor
  • Nobby
  • Nutrilove
  • Oasy
  • Ontario
  • Over Zoo
  • Pawerce
  • Pet Nova
  • Pokusa
  • Power of Nature
  • Pupilmarket
  • Purina Cat Chow
  • Purizon
  • Royal Canin
  • Sanabelle
  • Schesir
  • Smaczaki
  • Sum-Plast
  • Super Benek
  • Super Pinio
  • Taste of The Wild
  • Trixie
  • Vector Food
  • Versele-Laga
  • Vet Agro
  • Vitakraft
  • Vitapol
  • Wiejska zagroda
  • Woolf
  • Yarro
  • Zolux
  • Zuzala
Copyright © 2017-2018 Pupilmarket.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.